czlonek teppfa

slajd 1 - Profil

Polskie Stowarzyszenie

Producentów Rur i Kształtek z Tworzyw Sztucznych

slajd 1 - Profil
Slajd 2 - cele

Główną ideą Stowarzyszenia

jest prowadzenie działalności integrującej środowisko wytwórców rur i kształtek

Slajd 2 - cele
slajd 3 - cele

Celem Stowarzyszenia

jest upowszechnianie rur i kształtek z tworzyw sztucznych

slajd 3 - cele
slajd 4 - znak dobry wybór

Znak "Dobry Wybór"

slajd 4 - znak dobry wybór
slajd 5 - publikacje

Publikacje, informacje techniczne

Konferencje i seminaria branżowe

slajd 5 - publikacje
Slider.png
Slider.png
previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow

Do picia wody nie trzeba nikogo przekonywać, warto jednak o tym zdrowym nawyku stale przypominać. Od lat robią to Wodociągi Warszawskie w ramach kampanii „Warszawska kranówka”. Tegoroczna, letnia odsłona projektu pod hasłem „Smakuj życie!” ma zachęcać kolejnych warszawiaków do sięgania po wodę z kranu. Wodociągowcy przekonują, że to zarówno zdrowy wybór – stołeczna kranówka jest bogata w magnez i wapń – ale też i EKO – EKOlogiczny i EKOnomiczny.

Wybór tegorocznego hasła kampanii – „Smakuj życie” – nie jest przypadkowy. To nawiązanie do jednej z niewątpliwych zalet produkowanej przez Wodociągi Warszawskie wody. Jej walory smakowe potwierdza aż 84 proc. badanych warszawiaków w sondażu satysfakcji przeprowadzonym w maju 2023 r. Dlatego też spot wideo prezentowany w mediach społecznościowych stołecznej spółki, a także spoty emitowane w lokalnych stacjach radiowych skupiają się na tym aspekcie. W tym roku wodociągowcy pytają w kampanii: „jak smakuje życie?” - czy przypomina nam rześkie powietrze podczas porannego spaceru, wolne popołudnie z ulubioną lekturą, a może czas spędzony z przyjaciółmi. Z pewnością każdy z nas wybierze różne odpowiedzi. Eksperci z Wodociągów Warszawskich przekonują jednak, że wspólnym mianownikiem może tu być warszawska kranówka, z którą nasze życie smakuje jeszcze lepiej.


Pokaż wszystkie
Posiedzenia Zarządu
Walne Zebranie

Członkowie Stowarzyszenia